Uniek op de markt: Lexus biedt vanaf nu garantie tot 10 jaar

• Lexus lanceert 'Lexus Relax', tot 10 jaar garantie of 200.000 km
  • Voor alle Lexus-auto's die in het erkende netwerk worden onderhouden, nieuw en tweedehands
  • Uniek op de markt

Lexus maakt gebruik van de Salonperiode om Lexus Relax te introduceren. Dit uniek programma verlengt de garantie gratis én automatisch tot 10 jaar voor alle klanten, ongeacht of ze nu een nieuwe of tweedehands Lexus hebben.

Een unieke garantie, dankzij een superieure kwaliteit

Het automerk Lexus lanceert het Lexus Relax-programma, een gratis langere garantie tot 10 jaar of 200.000 km. Dit unieke programma bewijst dat Lexus vertrouwen heeft in de betrouwbaarheid van zijn producten. Het geheim van deze betrouwbaarheid ligt in de toewijding en kennis van de speciaal opgeleide vakmensen, 'takumi' genaamd, die de kwaliteit van de Lexus-auto's naar een hoger niveau tillen.

Voor elke Lexus-eigenaar

Met het Lexus Relax-programma krijgt elke eigenaar van een Lexus waarvoor het einde van de conventionele fabrieksgarantie is bereikt (3 jaar of 100.000 km) automatisch en gratis een langere garantie van 12 maanden of 15.000 km na elk jaarlijks onderhoud in het erkende Lexus-netwerk. Elke auto die minder dan 10 jaar oud is of minder dan 185.000 km op de teller heeft, komt in aanmerking voor deze gratis langere garantie. Dit geldt ook voor tweedehands auto's, zelfs als deze voordien buiten het officiële netwerk werden onderhouden*.

*Indien het onderhoud buiten de gestelde termijnen wordt uitgevoerd, geldt een termijn van één maand voordat de verlengde garantie van start gaat.

Lexus Relax Voorwaarden Lexus relax voorwaarden,gedekte onderdelen en incidenten document client.docx - 23 KB