Nieuwe speciale reeks “Shadow Edition” op CT 200h en IS 300h

Om het dynamische karakter van haar modellen te onderlijnen, brengt Lexus een speciale reeks uit, genaamd Shadow Edition, op de compacte hybride CT 200h en de hybride sportberline IS 300h.

Deze speciale reeks benadrukt ook het uitzonderlijke design van Lexus L-finesse design.  Exclusieve zwarte aluminium sportvelgen (17” bij de CT en 18” bij de IS), zwarte spiegelbehuizingen en zwart uitgevoerde zandlopergrille geven de CT 200h en de IS 300h een nog opvallender gezicht.  De CT kan verder gepersonaliseerd worden met een optioneel zwart dak.

De al rijke standaarduitrusting van deze modellen wordt bij deze versies verder uitgebreid met o.a. specifieke zetelbekleding in hoogwaardige stof gecombineerd met ProLuxe lederen zijkanten, achteruitrijcamera, navigatiesysteem, verwarmde voorzetels, parkeersensoren enz…

De hybride CT 200h Shadow Edition wordt aangedreven een zeer efficiënte 1,8 liter benzinemotor, geholpen door een krachtige hybride batterij, met een systeemvermogen van 136 pk en een CO2 uitstoot van 94 g/km.  De IS 300h Shadow Edition van zijn kant kan rekenen op de gekende 2,5 liter benzinemotor, die in samenwerking met de hybride batterij een systeemvermogen levert van 223 pk met een CO2 uitstoot van 107 g/km.

Deze beperkte uitstootwaarden bieden in combinatie met  de zeer interessant gepositioneerde nettoprijzen een aantrekkelijk pakket zowel aan particuliere als professionele rijders die verfijnde luxe willen koppelen aan fiscaal vriendelijk autorijden.

Het uitrustingspakket biedt een netto klantenvoordeel van € 3.500,- op de CT en € 5.100,- op de IS.

De CT 200h Shadow Edition is verkrijgbaar aan een netto actieprijs van € 28.630,- BTWi

De IS 300h Shadow Edition is verkrijgbaar aan een netto actieprijs van € 37.950,- BTWi

Beide modellen zijn bestelbaar en beschikbaar bij alle officiële Lexus verdelers in België en Luxemburg.

Stephan Lesuisse Toyota Belgium