LEXUS OP HET AUTOSALON VAN FRANKFURT 2017: TWEE EUROPESE PREMIÈRES EN EEN DIEPER INZICHT IN HET MERK LEXUS

  • Europese premières voor de nieuwe cross-over NX en de opgefriste compacte hatchback CT

  • Volledig nieuwe LS en LC eveneens tentoongesteld, samen met voorbeelden van Lexus’ creatieve medewerking aan film-, mode-, design- en lifestyle-projecten

  • Lexus introduceert een nieuw concept van persconferenties on-demand

 

EUROPESE PREMIÈRE VOOR DE NIEUWE LEXUS NX EN OPGEFRISTE CT

Op het komende internationale autosalon van Frankfurt stelt Lexus twee Europese productpremières voor: de nieuwe luxueuze compacte cross-over NX en de opgefriste compacte hatchback CT.

Als wendbare cross-over voor de stad kon de NX vanaf zijn lancering drie jaar geleden op heel wat bijval rekenen. Met zijn expressieve stijl, zijn royale plaatsaanbod, zijn hoogstaande comfort- en veiligheidsniveau en zijn uitstekende weggedrag heeft het model in ruime mate bijgedragen tot de wereldwijde stijging van de verkoopcijfers. Voortaan zal hij de verwachtingen van klanten nog meer overtreffen dankzij een bijgewerkte koetswerkstijl, opgewaardeerde interieurdetails en -uitrusting en nog meer gebruiksgemak en functionaliteit.

Op het autosalon van Genève 2010 liet Lexus de markt kennismaken met zijn compacte hybridehatchback, de CT 200h. Met deze nieuwe update onderging het model lichte stijlevoluties om hem sportiever te maken en werden zijn interieur en uitrusting opgewaardeerd. Deze nieuwigheden bouwen stuk voor stuk voort op de bekende troeven van het model en versterken zijn reputatie op het gebied van efficiëntie, betrouwbaarheid en aantrekkingskracht.

MERKICONEN VAN LEXUS

De nieuwe NX en opgefriste CT delen hun spotlights met de twee nieuwe vlaggenschepen van Lexus: de volledig nieuwe topberline LS en de luxecoupé LC. Deze paradepaartjes belichamen als geen ander de nieuwe, wereldwijde communicatiestrategie van Lexus en de slagzin ‘Experience Amazing’. Ze staan centraal in een van de drukste jaren in de merkgeschiedenis.

Om zijn status van wereldwijd luxemerk te bevestigen presenteert Lexus ook enkele van zijn recentste creatieve partnerschappen met de werelden van mode, cinema en design.

Voorbeelden daarvan zijn de futuristische SKYJET uit de epische sciencefictionfilm ‘Valerian and the City of a Thousand Planets’ van Luc Besson, die deze zomer wereldwijd in de zalen verscheen. Lexus werkte samen met het creatieve team achter de film om vorm te geven aan hun visie op de SKYJET, een eenpersoonsachtervolgingsvliegtuigje, dat een prominente rol speelt in de actiescènes van de film.

EEN RADICAAL NIEUWE BENADERING VAN PERSCONFERENTIES OP AUTOSALONS

In lijn met deze vernieuwende geest zal Lexus de traditionele persconferentie op een heel andere manier aanpakken, met een radicaal nieuwe manier om het nieuws over te brengen naar de verzamelde pers op het autosalon van Frankfurt.

Deze nieuwe, baanbrekende benadering geeft opnieuw aan hoe Lexus de mensgerichte principes van Omotenashi – de beste tradities van de Japanse gastvrijheid – omzet in de hoogste servicenormen.

Zo geeft Lexus geen vaste tijd voor zijn persconferentie in het drukke dagschema. In plaats daarvan kunnen persvertegenwoordigers op elk gewenst tijdstip aanbellen bij de Lexus-stand om met behulp van een ‘verhoogde-realiteitsbril’ een rondleiding te volgen op de stand, met commentaren en presentaties door Alain Uyttenhoven, Hoofd van Lexus Europe, en de productspecialisten van het merk.

U vindt Lexus op stand A20 in hall 8. De presentatie van de persconferentie is op vraag beschikbaar op elk moment van de persdagen op 12 en 13 september.

Contacteer ons
Aurélie Gerth PR Manager Toyota-Lexus Belux, Toyota Belgium
Aurélie Gerth PR Manager Toyota-Lexus Belux, Toyota Belgium
Over Lexus Belgium