Lexus in januari 2022: tot 10 jaar garantie met Lexus Relax, saloncondities en een virtuele showroom

• Lexus lanceert Lexus Relax, tot 10 jaar garantie of 200.000 km voor alle Lexus-auto's die in het erkende netwerk worden onderhouden, nieuw en tweedehands.
  • Lancering van een volledig virtuele showroom om het volledige Lexus-gamma te ontdekken en advies te krijgen
  • Nieuwe NX voorgesteld in winkelcentra
  • Levertijden in de meeste gevallen van 4 tot 6 maanden

Lexus maakt gebruik van de Salonperiode om Lexus Relax te introduceren, een uniek programma met een gratis langere garantie tot 10 jaar voor alle klanten, of ze nu een nieuwe of tweedehands Lexus hebben.

Om de klant de mogelijkheid te bieden alle hybride, plug-in hybride en elektrische modellen en de Saloncondities op elk moment te kunnen ontdekken, opent Lexus een virtuele showroom. Het nieuwste model, de nieuwe NX, zal voor het publiek te zien zijn in een aantal winkelcentra in heel België en Luxemburg.

Lexus Relax, tot 10 jaar garantie

Lexus maakt gebruik van de Salonperiode om het Lexus Relax-programma te lanceren, een gratis langere garantie tot 10 jaar of 200.000 km. Dit unieke programma bewijst dat Lexus vertrouwen heeft in de betrouwbaarheid van zijn producten. Het geheim van deze betrouwbaarheid ligt in de toewijding en kennis van de speciaal opgeleide vakmensen, takumi genaamd, die de kwaliteit van de Lexus-auto's naar een hoger niveau tillen.

Met het Lexus Relax-programma krijgt elke eigenaar van een Lexus waarvoor het einde van de conventionele fabrieksgarantie is bereikt (3 jaar of 100.000 km) automatisch en gratis een langere garantie van 12 maanden of 15.000 km na elk jaarlijks onderhoud in het erkende Lexus-netwerk. Elke auto die minder dan 10 jaar oud is of minder dan 185.000 km op de teller heeft, komt in aanmerking voor deze gratis langere garantie. Dit geldt ook voor tweedehands auto's, zelfs als deze voordien buiten het officiële netwerk werden onderhouden*.

*Indien het onderhoud buiten de gestelde termijnen wordt uitgevoerd, geldt een termijn van één maand voordat de verlengde garantie van kracht wordt.

Virtuele showroom, de interactieve Lexus-ervaring

Lexus biedt een volledig virtuele showroom om iedereen de kans te geven de hybride, elektrische en plug-in hybride modellen te ontdekken. Wanneer een bezoeker een model selecteert, krijgt hij of zij de mogelijkheid om de auto, het interieur en de technische specificaties te ontdekken. Met betrekking tot deze specifieke periode zullen Saloncondities worden voorgesteld. Na deze interactieve ervaring heeft de bezoeker de mogelijkheid om een afspraak te maken bij een Lexus-dealer en zelfs om direct een proefrit te boeken.

De virtuele showroom is toegankelijk via de Lexus-website.

De nieuwe NX gaat winkelen

Tijdens de Salonperiode zal de nieuwe Lexus NX te zien zijn in een aantal winkelcentra in heel België en Luxemburg. Bezoekers van de verschillende Lexus-stands krijgen zo de mogelijkheid om de nieuwe compacte SUV voor het eerst te ontdekken, het luxueuze interieur te ervaren en meer te weten te komen over de technische specificaties en de bijbehorende Saloncondities.

Leveringstermijnen gehandhaafd

Naast het vertrouwen dat Lexus heeft in de betrouwbaarheid van zijn producten, zoals blijkt uit de langere garantie van het Lexus Relax-programma, garandeert Lexus dat zijn levertijden gehandhaafd blijven. Elk nieuw model dat niet in voorraad is en in 2022 wordt besteld, zal dus in de meeste gevallen binnen 4 tot 6 maanden aan de klant worden geleverd.

Lexus Relax Voorwaarden Lexus relax voorwaarden,gedekte onderdelen en incidenten document client.docx - 23 KB Persbericht in PDF PB_20220104_Lexus January_NL.pdf - 202 KB